جالب ترین تولد های دنیا


㋡.~R☼oze Shadi 2☻~..

به گزارش ایسنا، اولین و جالب‌ترین این تولدها مربوط به خانواده‌ای به نام میشیگان در کشور آمریکاست. این زن سه فرزند خود را به ترتیب در روزهای ۱۰/۱۰/۲۰۱۰، ۰۹/۰۹/۲۰۰۹، ۰۸/۰۸/۲۰۰۸ به دنیا آورده است. این اتفاق ممکن است هر ۵۰ میلیون سال فقط برای یک نفر رخ دهد.

دومین تولد عجیب دنیا هم مربوط به زنی در کشور آمریکاست، به طوری که وی نوزاد خود را دقیقا در ساعت ۱۱ و یک دقیقه سال ۰۱/۱۱/۲۰۱۱ به دنیا آورده است.

سومین تولد جالب مربوط به دو خواهر دوقلو است که در یک روز و تنها با اختلاف ۱۴ دقیقه با یکدیگر صاحب فرزند شدند.

چهارمین تولد عجیب در این لیست متعلق به خانواده‌ای است که پنج عضو آن در یک تاریخ به دنیا آمده‌اند. کوچکترین عضو این خانواده که هم اکنون میلا نام دارد در تاریخ ۲۹ مارچ همچون سایر اعضای خانواده‌اش به دنیا آمده است.

پنجمین تولد عجیب مربوط به زنی به نام بلیندا است. این زن تنها سه ساعت مانده به تولد نوزادش به بارداری خویش پی برده است.

ششمین تولد مربوط به یک زوج آمریکایی است که دو فرزند دو قلوی خود را تنها با فاصله یک دقیقه و در دو سال متفاوت به دنیا آوردند. بدین صورت که فرزند اول در روز آخر سال ۲۰۱۰ و در ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه به دنیا آمد و فرزند دوم در ساعت ۱۲ نیمه شب یعنی شروع سال ۲۰۱۱ به دنیا آمد.

هفتمین تولد جالب مربوط به زنی است که در به دنیا آوردن فرزندان خود حالت متوالی داشت، به طوری باراول صاحب یک فرزند، باردوم صاحب دو قلو و آخرین بار صاحب سه قلو شد.

هشتمین تولد در این لیست مربوط به یک زوج انگلیسی است، این زوج دو بار صاحب فرزندان دو قلو، آن هم دوقلوهای سیاه و سفید پوست شدند. به طوری که در هر دو بار تولد فرزندانشان این دوقلوها بدون کوچکترین تفاوتی شبیه یکدیگر بودند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:مطالب جالب ,جالب,مطالب طنز,,ساعت 16:50 توسط Dina| |


Power By: LoxBlog.Com